HTML

Bemutatkozás

Kik is vagyunk?
A Sósvertike honlapjának létrehozásán dolgozó civilek közössége...
Tovább»

Kommentek

  • gabeki: www.youtube.com/watch?v=gEPTQr6XxEw (2012.05.30. 14:02) Vertike a levegőből
  • gabeki: <iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/gEPTQr6XxEw?rel=0" framebord... (2012.05.30. 14:01) Vertike a levegőből
  • ewco: Sziasztok fiúk,lányok!!!Az a nagy helyzet hogy én is szerepelek a képregénybe,a Balogh Jánososba,é... (2010.07.08. 19:50) Interjúk
  • ewco: Az én öcsém a legvagányabb!!!!Az Imi (2010.07.08. 09:11) Interjúk
  • Heltai János: @Tahin Ágnes: Kedves Ági (és többiek)! Hadd kezdjem azzal, hogy az alapítvány esetleges segítségét... (2010.06.09. 21:07) 26-ig
  • Utolsó 20

2009.10.12. 23:03 Bodó Csanád

A sorozat folytatódik

Én, Bodó Csanád, aki Heltai János szerint az ötletadó vagyok, és én is szeretek ilyenként gondolni magamra, korábban egy nyelvészeti kutatás vezetőjeként vetődtem el az Ormánságba. Akkor az ott élő bojások (vagy másképp: beások) nyelvcseréjét vizsgáltuk, azt a folyamatot, ahogy áttértek a magyar nyelv használatára.

Azóta gondolkodtam arról, hogy lehetne-e valamit tenni azokért az emberekért, akiket ott megismertem. (Vagy megismerhettem volna, ha az akkor felkeresett falvak között Vertike is ott van.)

De annál többre eddig nem jutottam, mint hogy megmutatni másoknak, amit megtudtam róluk. És ehhez most még azt is hozzáteszem, hogy nem én szeretnék beszélni róluk. Jó lenne, ha ők beszélnének, én beszélnék, mi beszélnénk. Mondjuk Vertikéről.

Mondjuk, Vertikéről.

komment

Címkék: bemutatkozás


süti beállítások módosítása