HTML

Bemutatkozás

Kik is vagyunk?
A Sósvertike honlapjának létrehozásán dolgozó civilek közössége...
Tovább»

Kommentek

  • gabeki: www.youtube.com/watch?v=gEPTQr6XxEw (2012.05.30. 14:02) Vertike a levegőből
  • gabeki: <iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/gEPTQr6XxEw?rel=0" framebord... (2012.05.30. 14:01) Vertike a levegőből
  • ewco: Sziasztok fiúk,lányok!!!Az a nagy helyzet hogy én is szerepelek a képregénybe,a Balogh Jánososba,é... (2010.07.08. 19:50) Interjúk
  • ewco: Az én öcsém a legvagányabb!!!!Az Imi (2010.07.08. 09:11) Interjúk
  • Heltai János: @Tahin Ágnes: Kedves Ági (és többiek)! Hadd kezdjem azzal, hogy az alapítvány esetleges segítségét... (2010.06.09. 21:07) 26-ig
  • Utolsó 20

2009.09.30. 19:55 banabcsee

Téma: Honlap

Hello mindenki *

úgy gondoltam, annak lenne értelme, ha téma szerint csoportosítanánk az ötleteket
elég áttekinthetetlen ugyanis, ha mindenki külön bejegyzésbe ír néhány sort, és értelme se nagyon van
éppen ezért, akinem van valami ötlete, szerkessze EZT a bejegyzést (vagy az aktuális témához tartozót), így nyomonkövethető lenne (a módosítást pl ki lehet emelni valamilyen színnel, és utána oda kéne írni a módosító nevét is).
tehát szerkesztésről van szó, nem kommentelésről, a kommentekbe az egyes ötletekhez kérdést egyebet célszerű írni, az ötleteket ide

El is kezdeném, mégpedig az első témával, a honlappal.

A szerkezetét egy az egyben elvállalom (rövid határidővel kedvezményesen :) ), ebbe beleértve egy használható oldal publikálását

A kinézetét illetőlen Zsombor kollégát kérném meg, hogy alkossa meg a megszokott módon (frankón bánik a fotosoppal, van hozzá érzéke)

A tartalma a legnehezebb. van néhány ötletem, de ez elég kevésnek tűnik:

  • Képgaléria (viszünk valami frankó fényképezőt és fotózunk mint állat)
  • Beszámolók: élménybeszámolóink az utazásról / ottlétről
  • Fórum: valaki majd csak használja ezt is
  • Hírek, közérdekű infók: miserend, satöbbi
  • Interjúk: a helyikeket megkérdezzük hogy milyen az ormánságban élni, mit szól az inflációhoz stb
  • Impresszum: a mi nevünkkel és egyebekkel :)

Néztem más falvak honlapját is, és ez amit itt leírtam messze túlszárnyalja azokat (mind tartalmilag mint mindenhogy).

ötlet? :)

b

* az ötlet az enyém, ha túl bonyolult akkor nem kell alkalmazni, ha marhaság van fent akkor engem kell megkövezni, de szerintem ez egyike a leghasználhatóbb megoldásoknak

5 komment

Címkék: honlap


süti beállítások módosítása