HTML

Bemutatkozás

Kik is vagyunk?
A Sósvertike honlapjának létrehozásán dolgozó civilek közössége...
Tovább»

Kommentek

  • gabeki: www.youtube.com/watch?v=gEPTQr6XxEw (2012.05.30. 14:02) Vertike a levegőből
  • gabeki: <iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/gEPTQr6XxEw?rel=0" framebord... (2012.05.30. 14:01) Vertike a levegőből
  • ewco: Sziasztok fiúk,lányok!!!Az a nagy helyzet hogy én is szerepelek a képregénybe,a Balogh Jánososba,é... (2010.07.08. 19:50) Interjúk
  • ewco: Az én öcsém a legvagányabb!!!!Az Imi (2010.07.08. 09:11) Interjúk
  • Heltai János: @Tahin Ágnes: Kedves Ági (és többiek)! Hadd kezdjem azzal, hogy az alapítvány esetleges segítségét... (2010.06.09. 21:07) 26-ig
  • Utolsó 20

2009.10.12. 21:44 Bberci

Lakosokhoz intézett kérdések

Véleményem szerint természetesen olyan közelről kell megismernünk a lakókat amennyire csak lehet. Úgy gondolom viszont, hogy érdemes lenne egy előre elkészített vázlat szerint tenni mindezt, hiszen sokkal átláthatóbbá válik az egész. Valami ilyesmire gondoltam (mintegy a tanárúr által elénk vázolt lehetőségek továbbgondolásaképp) :

     1. Saját magáról adatok (a múlton át a jelenbe, természetesen fontos a jövőről alkotott kép is)

           a, Ha lehetséges a lakó családjának történetét (esetleg családfáját) megismerni. Szerintem ez igenis fontos lenne, bár valószínű hogy erről olyan sok adat nem gyűlik össze, de meg kell próbálni (hiszen mindezt később ők ugyanúgy felhasználhatják).

            b, Milyen körülmények között él most, egykor valamint milyen tervei vannak? Miben látja a céljai eléréséhez vezető utat? Mivel szeret foglalkozni, mit csinál szívesen? (Ez később a csapatnak is sok ötletet adhat a honlap fejlesztésében.) Mivel tölti a szabadidejét? Sokat hagyja-e el a települést, ha igen miért? (Ez lehet hogy csak számomra érdekes, de szerintem nem árt tudni mennyire "mobilis" a lakosság)

             c, Saját vélemény a falu légköréről, az általános hangulatról, érdeklődnünk kell mit változtatna, szerinte mivel lehetne jobbá tenni ezeket. (Ez talán a legfontosabb, reménykednünk kell benne hogy kreatívak lesznek)

      2. A közösségről alkotott kép (Erről igazából nem tudok többet írni mint H. tanárúr, de szerintem erről is előre eltervezett vázlat kellene)

      3. Minden ami a település történetéről megtudható. (Személy szerint attól tartok, hogy erről lesz legnehezebb információt gyűjteni.) Itt természetesen kérdezősködni kell, hátha át tudnak irányítani valakihez aki esetleg többet tudhat mint ő.

 

Ez így még nagyon kezdetleges, szerintem ha ezt kibővítenénk és sikerülne mindent konkretizálni könnyü dolgunk lenne áttekinthető adatbázist létrehozni. 

Szerintem e vázlat alapján lehetne mindenféle ötleteket kitalálni, akár az intejrúk kapcsán (hogyan lehetne kicsit oldottabbá tenni), akár később az adatok felhasználása kapcsán. Sajnos nekem még ezekkel kapcsolatban nem jutott eszembe semmi áttörő gondolat, de szerintem a hét folyamán nem csak nekem, de másoknak is fog majd.

Remélem ez a vázlat dolog nem csak szerintem logikus, de ha igy volna jelezzétek! A bloggal kapcsolatban csak annyit hogy nagyon keveset értek az ilyesmihez, úgyhogy sokszor fogom még kérni mások segítségét.

 

13 komment

Címkék: aktuális projekt


süti beállítások módosítása